Aktualności


Zajęcia interdyscyplinarne

W Zakład Dydaktyki Medycznej UJ CM  2 października odbyły się pierwsze interdyscyplinarne i obowiązkowe zajęcia techniką symulacji wysokiej wierności.  Zespoły studentów pielęgniarstwa 2-go roku 2-go stopnia wraz z osobami z 5-go roku kierunku lekarskiego Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum. Przyszli lekarze realizują przedmiot Laboratorium Nauczania Umiejętności Klinicznych, natomiast pielęgniarki ćwiczenia z zakresu Intensywnej Terapii.

Innowacyjna edukacja na UJCM ma odzwierciedlenie w wynikach LEK i LDEK

Zapraszamy do zapoznania się z informacjami o wynikach Centrum Egzaminów Medycznych tutaj

Kursy instruktorów symulacji medycznej

We wrześniu zrealizowano cykl kursów instruktorskich symulacji medycznej w zakresie podstawowym i zaawansowanym. Zajęcia były poprowadzone przez dr Grzegorza Cebule, dr Michała Nowakowskiego, lek. Annę Grodecką, mgr. Jerzego Jaskułę, lek Jakuba Pabjańczyka, Konrada Bodo z Zakładu Dydaktyki Medycznej oraz mgr Karola Łyzińskiego z Zakładu Medycyny Katastrof i Pomocy Doraźnej.

ZDM na AMEE

Zespół Zakład Dydaktyki Medycznej UJ CM  w składzie lek. Anna Kocurek, lek. Agata Stalmach-Przygoda,dr  Grzegorz Cebula  oraz dr Michal Nowakowski, uczestniczył w An International Association for Medical Education – AMEE.  Konferencja pozwoliła na wymianę wiedzy i umiejętności wśród ponad 3000 specjalistów z całego świata.W sesji plakatowej zaprezentowano prace „Understanding of medical professionalismamong Polish medical teachers” przygotowaną […]

Piszemy podręcznik „Symulacja w edukacji medycznej”

Powoli krystalizuje się końcowa wersja podręcznika „Symulacja w edukacji medycznej”. Książka powstaje dzięki wsparciu Unii Europejskiej i jej programu POWER w związku z tym najprawdopodobniej będzie ogólnie dostępna. Na ten moment zespół dydaktyków z kilku uczelni pracuje nad jej  ostateczną wersją. Życzymy udanej lektury artykułów na  stronie